نوشته شده توسط : مریم

برخی از راه ها و منابع برای بهبود مهارت های زبان انگلیسی خود کمک کنم. برای مثال: 

 

-  شما می توانید از اپلیکیشن ها و وب سایت های آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. این منابع معمولا شامل درس ها، تمرین ها، بازی ها و تست های مختلف برای تقویت مهارت های شنیداری، خواندن، نوشتن و گفتاری هستند. مثلا شما می توانید از Duolingo, Memrise, BBC Learning English و... استفاده کنید.

-  شما می توانید از رسانه های مختلف به زبان انگلیسی استفاده کنید. این رسانه ها می توانند شامل فیلم ها، سریال ها، پادکست ها، کتاب ها، مجلات و... باشند. این روش به شما کمک می کند تا لغات و عبارات جدید یاد بگیرید، گرامر و تلفظ را بهتر درک کنید و با فرهنگ و آداب و رسوم کشورهای انگلیسی زبان آشنا شوید. مثلا شما می توانید از Netflix, TED Talks, Audible, National Geographic و... استفاده کنید.

مخاطب به انگلیسی

-  شما می توانید با افراد دیگر به زبان انگلیسی صحبت کنید. این روش به شما کمک می کند تا مهارت گفتاری خود را تقویت کنید، خود اعتمادی خود را بالا ببرید و بازخورد دریافت کنید. شما می توانید با دوستان یا خانواده خود به زبان انگلیسی صحبت کنید یا با استفاده از اپلیکیشن ها و وب سایت های مخصوص با بومی زبان ها چت یا تماس بگیرید. مثلا شما می توانید از HelloTalk, Tandem, Cambly و... استفاده کنید.

برای یادگیری زبان انگلیسی، شما می توانید از نکات و ترفندهای زیر استفاده کنید:

-  سعی کنید هر روز زبان انگلیسی بخوانید، بنویسید، بشنوید و بگویید. این کار باعث می شود که زبان انگلیسی برای شما عادت شود و مهارت های شما پایدار و پیشرفته شوند.

-  سعی کنید زبان انگلیسی را در موقعیت های واقعی و مفید به کار ببرید. این کار باعث می شود که زبان انگلیسی برای شما معنا داشته باشد و به شما انگیزه بدهد. مثلا شما می توانید زبان انگلیسی را برای سفر، تحصیل، کار، تفریح و... استفاده کنید.

-  سعی کنید زبان انگلیسی را با لذت و سرگرمی یاد بگیرید. این کار باعث می شود که زبان انگلیسی برای شما خسته کننده نشود و به شما احساس خوشحالی بدهد. مثلا شما می توانید زبان انگلیسی را با دیدن فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود، بازی کردن بازی های جذاب، خواندن کتاب ها و داستان های جالب و...  یاد بگیرید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: